Veckan har bara flugit förbi.

Den här veckan har bara flugit förbi och jag kan inte minnas att jag har varit så värst produktiv heller. Om jag inte minns fel så har större delen av veckan mest bestått utav att umgås med nära och kära. I torsdags till exempel firade vi älsklings mamma och det blev trerätters middag där även älsklings bror Freddy, hans fru Ulrika och deras dotter Emma var med.
Gårdagen bestod även den i att umgås, och den här gången med min gamla högstadievän Marie. Vi åt kycklingsallad som jag lagade, sedan pratade vi en hel del om allt mellan himmel och jord för att slutligen avrunda med en film på kvällen. Det har varit riktigt mysigt att göra annat än bara plugga och jag känner verkligen att jag har behövt den här veckan till att bara vara och umgås med lite folk (som jag annars inte hinner träffa, för att allt annat kommer i vägen).
Dessvärre har jag nu skjutit på lite plugg jag egentligen har behövt göra (dvs. kurslitteratur som jag behövt läsa)… Så denna dag kommer förmodligen till största delen bestå av läsning. För tillfället läser jag i boken ”Tokfursten”, vilket är en lite annorlunda skriven biografi om Elgard Jonsson och hans syn på sitt insjuknande i schizofreni och hans tid på mentalsjukhus. Den är ganska intressant tycker jag, fast tämligen svår att lista ut hur jag på bästa sätt kan referera till i kommande tenta (men det löser sig nog på något vis).
945578_10151602035382250_866324187_n
Namnlös

kommentera...

