Livet.

Nu har jag tappat inspirationen helt när det kommer till att skriva här, som ni kanske har märkt (igen!). Har egentligen inte någonting speciellt för mig, livet flyter på som det alltid gör… Just nu är det studierna som ska ta den största delen av min tid (men som ej gör det då jag tappat motivationen). Sedan kan man nog säga att jag har tagit ”sommarlov i förtid” när det blev över 25 grader varmt förra veckan (och sol, kan ni tänka er!). Men nu är det så klart lika grått och regnigt ute som det vanligtvis är under en svensk sommar, man ska ta vara på de fina dagarna har jag hört…
Och på tal om fina dagar, så har jag haft en väldigt fin dag idag hemma hos min syster ❤ Vi myste framför tv:n, pratade och lagade mat tillsammans. Längtar så efter att bli moster också (ni kan ju tänka er hur mycket syrran längtar!), imorgon är det nämligen exakt en månad kvar till beräknad förlossning! Åh, jag kan knappt hålla mig tills skruttet kommer, ska bli spännande att se hur han ser ut och vem han kommer att växa upp till att bli.
Systers mage
(Bild lånad ifrån systers blogg)
Namnlös

kommentera...

