Den sista kursen & praktikplats.

Idag har jag tillbringat dagen på universitetet. Har gått på de sista föreläsningarna i kursen ”Brukarperspektiv”, som även är den sista kursen på utbildningen…
Lite smått och gott ifrån dagens föreläsningar som jag plockade med mig hem:
954756_10151628728437250_898381594_n
Efter att ha skrivit klart tentan i kursen blir det ”sommarlov” vilket innebär sommarjobb bland annat.
Samtidigt längtar jag sjukt mycket efter hösten nu, fick nämligen reda på vilken praktikplats jag har blivit tilldelad… Det blev öppenvårdspsykiatrin i Karlstad! Vilket jag är väldigt nöjd över, då jag är väldigt nyfiken på hur psykiatrin i Karlstad ser ut + att det ska bli intressant att ser hur vård och stödsamordnar-delen skulle kunna integreras i arbetet 🙂
Namnlös

kommentera...

