Sommaren då jag växte upp på riktigt.

Har börjat inse allt mer att den här sommaren kommer vara ”sommaren då jag växte upp på riktigt”. Ska nämligen gå bredvid på mitt sommarjobb imorgon, vilket känns ofantligt läskigt, då jag kommer få arbeta helt ensam och ta ett eget ansvar från och med nästa vecka. Jag kommer vara personlig assistent hemma hos en person och jag ser verkligen fram emot detta (samtidigt som jag är jättenervös för att göra fel). Förhoppningsvis lär jag mig snabbt och kommer väl överens med personen jag ska arbeta med (vilket inte verkar vara något problem då personen i fråga verkar vara väldigt snäll och trevlig).
Utöver det här med sommarjobb så är det även idag endast 7 dagar kvar till min systers beräknade förlossning (jag ska alltså väldigt snart bli moster!) och jag längtar som tusan efter att få se skruttet för första gången 🙂
large
Åh, det är inte alla dagar det är roligt att bli vuxen, men när det kommer till spännande sommarjobb och det faktum att jag ska bli moster. Ja, då känns det helt plötsligt väldigt väldigt roligt och mysigt på något sätt ❤
Namnlös

kommentera...

