Jobbat & blev moster.

Den här veckan har hittills varit relativt fullspäckad. Började mitt första riktiga pass på sommarjobbet i måndags och har även jobbat tisdag och idag (onsdag). Får efter idag två dagar ledigt då jag kan göra lite vad jag vill, vilket kom väldigt passande eftersom jag äntligen blev moster igår ❤
Syster och Loui
Kom nyss hem ifrån förlossningen där syster ligger över några dagar, så jag har fått se skruttet nu för första gången (han var så underbart fin och har fått namnet Loui). Ska förmodligen besöka syster och Loui imorgon igen så att jag får se lite mer av honom och av syster så klart 😉

Åh, och nu ska jag nog bara falla tillbaka i soffan och invänta min kebabrulle och fira att de första dagarna på sommarjobbet gått bra, att Loui har kommit och att jag får några dagar ledigt 🙂
Namnlös

kommentera...

