Släppa en bok?

Sitter här i soffan, har mest haft en ledig dag och inte gjort mycket annat än just suttit. Möjligtvis skulle jag kunna räkna min lilla ”mini-rensning av källarförrådet” som någonting produktivt som har utförts denna somriga julidag. Men annars så har det varit en blandning mellan lathet och rastlöshet som stått på schemat.
Har kommit på mig själv med tankar som har återkommit sedan ett par år tillbaka, speciellt i tider då jag läser mycket skönlitteratur… Det är funderingar på om jag själv någon dag i framtiden skulle kunna skriva och publicera en bok. Ingenting speciellt, men ändå en bok som jag kan kalla ”min egen”. Då jag inte vet så mycket om hur man går tillväga när man ger ut en bok så känner jag mig tämligen förvirrad kring hur jag skulle kunna släppa en bok (om jag  nu skrev en). Men förmodligen kommer jag fortsätta leta information och idéer, samt drömma om att släppa en bok någon gång under min livstid. Även om det känns som någonting väldigt avlägset för tillfället.
Book
Bild lånad ifrån weheartit.
Namnlös

kommentera...

