5 årsdag & sista dag som sommarvikarie.

Gårdagen bestod av min och älsklings ”5 årsdag” samt min sista dag som sommarvikarie inom personlig assistans. Dagen i sin helhet var relativt mysig, trots några negativa och ledsamma inslag.
Hur som helst, så var årsdagen med älskling fin ❤ Däremot fick vi inte se varandra speciellt länge och hade heller inte någon tid att avvara till något speciellt eftersom att jag jobbade dag och han natt. Mysigt var det i alla fall, vi gav bland annat varandra presenter och åt kebab (vilket är något av det bästa jag vet, så det var inte helt fel).
I present fick jag en ”Ghd Eclipse”, det vill säga en högteknologisk och frän plattång – som jag blev jätteglad över (har nämligen önskat mig en plattång ifrån Ghd i flera år). Samtidigt fick älskling sin favoritparfym ifrån ”Hugo Boss” som han också verkade glad över (men det var inget hoppande upp och ner, som när jag öppnade min present, haha).
Bild
Utöver årsdagen var det ju även min sista dag som sommarvikarie, vilket jag tyckte var lite trist. Jag trivs ju så bra med personen som jag har jobbat hos och tyckte det var sorgligt att behöva ta farväl. Jag ringde dock chefen nu på morgonen och hon sa att jag gärna får stanna kvar som vikarie och att jag kan få hoppa in vid behov, vilket gjorde mig jätteglad att höra. Det passar ju perfekt med ett litet vikariat vid sidan av studierna som börjar i höst 🙂
Bild

2 reaktioner på ”5 årsdag & sista dag som sommarvikarie.

kommentera...

