Syster, Loui & Kurslitteratur.

Igår hade jag det mysigt med syster och snosade med min söta systerson Loui ❤ Det är väldigt bra att de bor så nära, då det i stort sett endast är en tur med stadsbussen dit. Förmodligen ska jag dit imorgon igen för att fota fina familjen på Louis ”2 månaders dag”, vilket jag ser fram emot så klart 🙂

Loui3 Loui5
– Goa och glada Loui ❤

Hoppas bara på att jag mår bättre än vad jag mått idag (har nämligen känt mig lite förkyld och haft huvudvärk).
Hur som haver, så har jag varit hemma och tagit det lugnt på grund av det. Vilket har varit en bra sak, eftersom jag fått tid till att plocka lite här hemma samt reservera lite kurslitteratur som jag är i behov utav nu när den nya utbildningen börjar på måndag.
För tillfället väntar jag på att älskling ska komma hem, för när han anländer ska vi beställa oss lite pizza (innan jag hungrar ihjäl)!
admin-ajax

kommentera...

