Sjuksköterskeprogrammet.

Uhj uhj uhj… Det är mycket som ska göras nu. Började nämligen Sjuksköterskeprogrammet i måndags och jag är redan rädd för de kommande examinationerna. Förhoppningsvis har föreläsarna inte skrämt mig allt för mycket, eller nollningen tagit för hårt på mig då jag behöver kunna prestera på grupparbetet samt seminariet där gruppen ska redovisa nästa vecka…
Jag vet däremot inte riktigt hur jag ska hinna med allt och samtidigt ha någon form av fritid, då det även står jobb på schemat denna vecka.
Åh, samtidigt var det ju allt det här jag längtade efter för bara någon vecka sedan… Så jag ska väl inte klaga för mycket.
Nollning
– Jag har ju ändå haft oerhört roligt på nollningen 😉 (bild lånad ifrån nollningsgruppens fb!)
admin-ajax

kommentera...

