Prylar ifrån TGR.

Tidigare idag var älskling, jag och Tobias i stan. Jag bestämde mig för att vi skulle gå in på TGR och fann några roliga prylar som jag köpte. Det blev en spargris som man kan skriva med tavelkrita på, ett fotoalbum samt en ”massagepryl”:

Älskling och jag var även förbi butiken ”Hemmakväll” och köpte med så mycket godis så att det förmodligen kommer räcka några veckor, haha. Kommer bli kämpigt att orka äta upp allt, men förmodligen får jag en hel del hjälp med det 😉

Utöver det fick jag ett samtal av chefen när jag stod och plockade godis, och som det ser ut just nu kommer jag få en helhelg med jobb i slutet av månaden. Vilket resulterar i att jag får sätta fart med tentaskrivandet redan nästa vecka om jag ska hinna klart tills deadline. Det kommer förmodligen bli lite stressigt, men lite tidspress kan vad jag ser det som verka motivationshöjande (så länge det inte blir för mycket vill säga). Får hoppas att studierna inte blir lidande för att jag tar på mig för mycket jobb bara. Samtidigt som jag känner att jag inte kan säga nej till jobbet heller, då jag trivs så bra med personerna jag jobbar hos…

Åh, nu orkar jag inte oroa mig mer för tenta och jobb. Får bli att äta lite mer godis istället 🙂
admin-ajax

2 reaktioner på ”Prylar ifrån TGR.

kommentera...

