Ledig.

Phew… Idag är första dagen på hela veckan som jag inte har någonting inplanerat. Visserligen är det jätteskönt att få en dag ledig, men samtidigt känner jag att jag borde göra någonting produktivt. Så som att skriva på tentan till exempel. För tillfället lockar dock Ikea lite mer, så jag funderar på att väcka älskling och be honom följa med… Jag behöver ju ha med bilen om jag ska köpa lite saker plus att det alltid är roligt att ha med sig lite sällskap, så klart 😉

Jag tror minsann att mitt shoppingbehov behöver stillas, vilket egentligen är helt absurt (då det känns som att jag ständigt köper något). Men men, egentligen är jag väl bara ute efter ett tidsfördriv, jag har ju som sagt problem med att inte ha någonting att göra.
Jag brukar ofta fördriva tiden med att ”fönstershoppa” på nätet, vilket är rätt så underhållande, speciellt då man faktiskt köper något 😉
Och nu har jag haft så tråkigt, så jag har kommit på en massa klädesplagg, smycken och skönhetsprodukter som jag vill ha:
Fönstershoppa
Får nog bli att köpa lite roligheter när lönen kommer 🙂
admin-ajax

kommentera...

