Uppvarvad.

Full rulle och lite till har det varit idag. Jag är så uppvarvad, så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Tror det hänger ihop med all stress som infinner sig i mig när jag tänker på livet överlag… Tror dock att det är bäst att jag håller mig sysselsatt, vill inte ens tänka på vad som skulle hända om jag faktiskt satte mig ner, blev rastlös och började grubbla över saker och ting… Förmodligen skulle ångesten infinna sig, som den vanligtvis gör när jag tänker för mycket (och det vill jag så klart undvika så långt som möjligt).
Men som sagt, jag har varit sysselsatt större delen av dagen med grupparbete, träning på Actic och städning.
Actic
Bokade även in ett möte med träningsinstruktör, ser fram emot att försöka satsa lite mer på att börja gymma igen (kommer tyvärr alltid på en bra ursäkt till att inte röra på mig). Hoppas att jag kan hålla mig till träningen den här gången, utan att ge upp.
admin-ajax

kommentera...

