Salstentan & belöning.

Jag har varit så himla stressad över salstentan som jag skrev idag, och nu när jag äntligen är klar med den känner jag faktiskt att det gick bra. Långt över förväntan om jag blickar tillbaka på hur jag kände gällande tentan för tre veckor sedan (jag trodde seriöst att jag skulle få underkänt och behöva hoppa av utbildningen, för att jag är så dum). Men det var nog bra att jag fick så mycket panik, för det ledde ju till att jag pluggade stenhårt från start och på så sätt kunde svara på alla frågor (tror det var mycket tur inblandat i det här dock, föreläsaren körde mycket på gamla tentafrågor, vilket gjorde det hundra gånger lättare).
– Och nu kan jag äntligen pusta ut!
Passande nog kom även vissa av paketen som jag beställt förra veckan hem i brevlådan idag (som en belöning för allt slit) 🙂

Blev ett halsband, en ring, samt en tung- och navelpiercing.
Tror även jag fick ett sms förut om att eltandborsten som jag skickat efter väntar på mig hos utlämningsstället…
– Wiho, nu ska jag fira att den här tentan är över med lite Cola och naturgodis 😀
admin-ajax

kommentera...

