Tentaångest och Roligheter.

Redan söndag igen, känns som dagarna bara springer förbi. Under helgen har det dock hunnits med en hel del, en blandning mellan massa tentaångest och roligheter skulle man kunna säga (och det är det sistnämnda som hållit mig uppe de senaste dagarna, om man säger så).
I fredags kom Anton och Sanne över på en liten ”skräckfilmskväll” lagom till Allhelgona, vi käkade chips och godis och hade det mysigt 🙂
Sedan igår kväll blev det att fira Ulrika, eftersom hon fyller år på måndag. Vi försökte överraska henne på ”Nya Via Appia”, men hon hade i stort sett listat ut att vi skulle överraska henne på något sätt. Det blev givetvis trevligt och roligt i alla fall, och Ullis verkade väldigt glad över att vi alla försökt överraska henne 😀


Vidare idag har många timmar bestått utav tentaplugg (och jag blev äntligen klar, efter att i stort sett drivit mig själv till vansinne först). Som tur var fick jag en liten paus under tiden, då jag och älskling åkte hem till Ulrika, Freddy och Emma, och firade Ullis lite mer, genom att fika med goda cupcakes och umgås. Mys ❤
admin-ajax

kommentera...

