Spådam & tangentbord.

Har nyss kommit hem ifrån universitetet och stan. Lovade i förra inlägget att jag inte skulle köpa någonting mer under den här månaden, men jag kunde inte riktigt låta bli… Det var nämligen ”Tusen och en natt” på ”Mitticity” idag. Vilket jag och syster gick på, som var lite extra roligt, eftersom vi båda två fick ställa en varsin fråga till en spådam och fick lite olika svar beroende på våra tarotkort… Syster fick ett bra kort som hade en riddare med pentakel på sig (som tydligen stod för trygghet och pengar).
Jag tror inte riktigt på tarot och sånt, men det var ganska spännande att få prova på något nytt ändå 🙂 Jag fick dessvärre lite blandade tarotkort, typiskt när det kommer till mig och min ”otur” fick jag bland annat döden och djävulen på två av korten – men det behövde inte betyda något negativt enligt spådamen (vi får väl se hur det blir med det :P).image

Efter att vi blivit spådda gick vi vidare till några butiker. Syster hittade en farsdagspresent till Jan, medan jag hittade ett  tangentbord till surfplattan som jag fått från svärisarna (och som jag skriver på just nu!).

imageHoppas på att tangentbordet kommer att vara så bra att jag kan ta med det till uni imorgon, och slippa anteckna för hand (kan detta vara höjden av lathet eller vad?).
admin-ajax

kommentera...

