Flytt ifrån alla bekymmer och plugg.

Har flytt ifrån alla bekymmer och plugg idag, spenderade istället dagen på stan. Först hade jag det mysigt med syster och Loui (han var dock inte alltid så medgörlig, men det är fort glömt – för han är så oerhört söt <3). Efter att syster, Loui och jag gått i en del butiker, ätit och syster fått klippa luggen åkte dem hem.
Jag blev dock kvar i stan en stund, köpte en födelsedagspresent till mamma och gick sedan på fotokurs, där jag lärde mig lite mer om hur det går att fota i studio med flera blixtar.
DSC_0004
Ska bli roligt att prova på fotograferingskunskaperna lite mer på egen hand senare, ska nämligen till fotostudion med syster och Loui nästa vecka och kika lite mer på vad vi kan hitta på 😉 

…Och nu ska jag bara ligga här i soffan och försöka förtränga tanken om att jag egentligen borde ha pluggat idag.   
admin-ajax

kommentera...

