Spontan mysdag.

Hej hej hallå! Idag har det varit en spontan mysdag, som förmodligen borde ha spenderats med massa plugg (eftersom att jag har tenta om 2 veckor, men jag försöker förneka det en liten stund till). Har dock spenderat några timmar under förmiddagen på uni, så det har inte bara varit nöjen om man säger så…
Efter uni kom jag hem en snabbis och bestämde mig för att skriva klart alla julkort (orkar inte stressa inför jul, så jag gör allting i god tid istället). Under tiden då jag skrev julkort pratade jag med svärmor för att få lite detaljer om adresser som jag inte hade. Vi bestämde då rent spontant att jag skulle få följa med och träffa älsklings brorsdotter, åka med svärisarnas hund till veterinären och käka middag hos svärisarna. Tycker absolut att det får bli mer sådana spontangrejer i framtiden, för jag hade det jättemysigt 🙂
Älskling kom även förbi och deltog i middagen. Efter att vi hade ätit åkte vi till ÖoB, där jag äntligen fick tag i en vettig julkalender (jag som har letat som en tok efter en som inte har de vanliga ”tråkiga” chokladerna i sig!)

– Och nu sitter jag här, försöker kolla om det finns någonting ”utbildningsrelaterat” som jag kan göra nu… Men det lutar nog åt att försöka ta det lugnt och njuta av de sista timmarna som återstår (innan sängen kallar).
admin-ajax

kommentera...

