Ny frisyr och shopping.

Efter uni idag hade jag bokat in en klipptid, kände att det var dags att fixa till ”råttboet”, men visste först inte riktigt hur… Hittade dock en snabb bild på google igår kväll, som fick fungera som inspiration (är rätt nöjd över resultatet, lite ovan frisyr bara) 🙂
När frisyren blev klar gick jag vidare på stan med Ida och träffade syster och Hanne. Var rätt roligt att strosa runt på stan en stund (och jag fick med mig massa prylar hem, som vanligt… Tror det får bli ett ”stan/shopping-förbud” för mig snart).

admin-ajax

kommentera...

