Livet & tiden.

Nu har det varit hektiskt igen. Livet. Men det är väl så det ska vara att leva antar jag 😛
Under veckan som passerat gjorde jag både en salstenta på tisdagen och skrev sedan klart en hemtenta i form av ett paper på lördagen, vilket har gjort det lite svårt att prioritera tiden så att den ska räcka till att även umgås med nära och kära. Men nu har jag några dagar ”ledigt” innan seminariet på torsdag, som är den sista delen av examinationsuppgifter innan jag kan säga att jag är klar med termin 1 på sjuksköterskeprogrammet… Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det bara fem terminer kvar innan jag förhoppningsvis kan kalla mig för sjuksköterska (om jag bara klarar läkemedelstentorna!).
Dessa dagar, innan nästa vecka då allt blir stressigt igen pga. termin 2 börjar ska jag ta tillfället i akt att umgås, mysa och bara vara… Batterierna behöver ju laddas, samtidigt som vänner och familj ändå är de som är viktigast när allt kommer omkring ❤

– Bilder ifrån mobilen, tagna under de senaste två veckorna.
admin-ajax

kommentera...

