VFU, sommarjobb & Bergvik.

Har gjort andra dagen på VFU:n. Kändes bättre idag till skillnad ifrån första dagen då jag var lite stel och nervös. Personalen på boendet är väldigt snälla, så nu känner jag mig lite mer säker när jag är där. Ska dit imorgon igen, så då blir det nya äventyr förhoppningsvis 😉
Efter VFU:n gick jag på intervju hos Karlstads kommun, och responsen jag fick var väldigt positiv (inte alls som jag förväntat mig, eftersom att jag alltid känner mig nervös och illa till mods på intervjuer och sånt). Roligt nog så visste intervjuaren vem jag var, eftersom jag jobbat för kommunen tidigare. Hon sa att jag var garanterad sommarjobb med tanke på hur duktig jag varit när jag jobbat – blev jätteglad att få höra det 🙂
När intervjun blev lyckad var humöret på topp och dessutom fick jag resultatet på en examinationsuppgift som var bra, och då blev jag ju ännu gladare så klart 😀 Lycklig i hågen åkte jag sedan in till Bergvik för att möta upp Marie. Vi tog och åt lite, gick runt i butiker – bland annat en helt nyöppnad butik kallad ”Rituals” som sålde väldigt fina skönhetsprodukter (allting luktade även underbart!).
Yeahadmin-ajax

kommentera...

