Alla hjärtansdag.

Gårdagen bestod först av VFU och möte kring detta, vilket gjorde mig osäker och ärligt talat på lite dåligt humör. Efter detta var jag på väg hem och kände mig inte alls ”gullig, glad och gosig” som man kanske ska vara under alla hjärtans dag (och helst alla andra dagar också). Men när jag kom hem försvann det dåliga humöret allt mer… Älskling var så gullig och hade köpt rosor, choklad, cheeseballs och redan börjat på en förrätt som han överraskade mig med i form av halloumi, vitlökssmör och balsamvinäger. Tänk att jag har en så fin man i mitt liv som anstränger sig och lagar mat och stöttar mig när jag har haft dåliga dagar ❤

Efter förrätten åt vi finmiddag som vi lagade tillsammans (mest David om jag ska erkänna), det blev ryggbiff, potatisgratäng, madeirasås och cider till. Var jättegott och sedan satt vi mest och pratade, hade det mysigt i soffan och kollade på film.admin-ajax

kommentera...

