VFU & pärlplattor.

Har haft VFU under hela veckan med Linda, men har ledigt imorgon och resten av helgen (om inte jobbet ringer in mig vill säga). Har upplevt en hel del under dessa två veckor på avdelningen som passerat så snabbt (och förhoppningsvis har jag uppfyllt stora delar av de mål som jag lade upp innan jag började på VFU:n – men det återstår att se när jag har mittbedömning på måndag).
Utöver VFU har jag hunnit med att gå på bio med älskling och några vänner. Vi såg ”Wolf of Wall street”, en rätt rolig och bra film där Leonardo DiCaprio gjorde en väldigt bra prestation tycker jag 🙂
Igår pärlade jag även lite pärlplattor med älskling och grannen, blev två pärlplattor gjorda av mig, sen tog dessvärre de svarta pärlorna i stort sett slut, men jag vill pärla mer! 😦
Pärlat av mig.

Squirtle och pikachu.

Får se om det blir mer pärlande ikväll ändå…
admin-ajax

kommentera...

