Helgen.

Fredag:

I fredags var jag ledig. Det blev en tripp till stan, lite fika med Freja och sen kom Ida in till stan också och då gick vi i lite butiker allihop 🙂
Efter stan kom jag hem till älskling och en samling vänner. Det blev hemlagad middag bestående av lövbiff, klyftpotatis och sås – jättegott! När vi ätit klart gick vi sedan vidare hem till Lars, blev lite bubbel där men ändå en tidig kväll då älskling, Ida och jag gick vidare hem medan de andra stack vidare ut på stan.

Lördag:

På förmiddagen badade jag med syster och Loui på badhuset. Det var himla mysigt och måste göras snart igen ❤
Efter badet åkte jag hem en stund, för att sedan åka in till stan och träffa syster och Loui igen och gå lite på bland annat ”Polarn o pyret” och ”Panduro”. Väl hemma ifrån stan satt jag och pärlade pärlplattor (i några timmar) innan det blev en spontanfärd till Fredde och Maria med älskling, Ida och Tobias för hemlagad hamburgare, pommes och film – trevlig lördag med andra ord! 🙂

Och idag söndag:
Borde jag nog plugga lite läkemedelsräkning, trots att det är ett tag innan tentan… Jag har nämligen inget direkt ”mattehuvud” och det krävs nog en hel del träning innan jag kan räkna rätt (och förstå hur och varför man ska räkna som man ska).
Senare ikväll blir det nog att laga lasagne 🙂

kommentera...

