Mjukglass och familjekväll.

Har varit strålande väder idag, och det märks att humöret förändras till följd av detta (till det bättre kan jag tillägga).
Åkte in till stan för att träffa Freja under dagen, vi tog en mjukglass i solen och snackade en stund. Sedan kom hennes syster in till stan och vi fortsatte med att gå runt i lite butiker. Jag hittade bland annat ett begagnat sällskapsspel på ”Myrorna”, som jag hoppas att jag kommer att få spela inom en snar framtid… Hittade även ett par svarta tygskor med lite platå – som kommer bli perfekta nu till vår och sommar 🙂

Efter stan åkte jag sedan hem en stund för att möta upp älskling för att åka vidare till Vålberg. Vi hade det jättemysigt där med hembakad pizza hos svärisarna.
Davids bror Freddy, Ullis och deras dotter Emma var även där, så det blev en kväll i riktig familjeanda<3
Mysbild
– Thord, jag och Emma under pizzabaket 🙂

kommentera...

