Middagstupplur.

Vaknade nyss ifrån min middagstupplur (som blev lite längre än jag förväntat mig). Känner mig inte mycket piggare, men däremot så känns det som att jag har druckit en flaska aceton…
Då jag studerar till sjuksköterska ringer det så klart larmklockor inom mig för jämnan när kroppen visar på olika ”symtom”. Hypokondrikern inom mig säger att jag har diabetes, medan älskling berättade att jag igår kväll låg och sög på mina nylackade naglar/fingrar i sömnen. Fräscht! Men om detta är sant så kan vi ju ha svaret på varför det smakar så ofantligt äckligt i munnen när jag vaknar, haha 😀
Är så himla tokig när jag sover, pratade tydligen också i sömnen i förrgår… David nös och jag svarade med ”man ska hålla för när man nyser”. Vet ingen normal människa som skulle säga så när man ligger och sover, men jag är förmodligen inte helt normal heller, haha 🙂
large1
– Intressanta inlägg om mitt ”intressanta” liv, over and out! 🙂

kommentera...

