22-årsdag.

Hade en jättefin födelsedag igår, och till en början hade jag ingen tanke på att direkt fira min 22-årsdag… Men det är tur att jag har så fina människor runt mig, som gjorde det möjligt för mig att ändra på planerna 🙂
Svärisarna, Freddy, Ulrika, Emma, syster och Loui kom över först på lite herrgårdstårta – som David hade bakat (tack igen älskling <3).
Jag fick även fina presenter som jag, Emma och Loui hjälptes åt med att öppna.
Blev glad för allt jag fick, men mest över att alla kom för att gratulera mig så klart 🙂

På kvällen blev det fest, med syster, ett gäng vänner, sällskapsspel och dricka. Tyckte det var mysigt att så många kunde komma, även fast jag och David hade varit sena med inbjudan (det var främst mitt fel kan jag tillägga).
Allt som allt hade jag en underbar dag, som inte hade kunnat genomföras utan familj och vänner.
– Så tacksam över att jag har er allihop ❤

kommentera...

